Omväxlande arbetsuppgift.

Igår var det lite ändringar i vardagen. Och jädrans vad skönt det var. Äntligen fick man upp lite stress och effektivt arbete. Det jag gjorde var att jag serverade på kadettbalen för blivande officierare. Det var riktigt roligt ska jag säga, inte bara uppgiften utan även arbetslaget. Det är kul när man får jobba under lite tidspress och måste samarbeta för att få allt att funka. Önskade mitt jobb i vanliga fall var lite mer så. Kanske får bli att byta bransch för att få det stresspåslaget. Jag trivs verkligen men det, lagom stress är bra stress. Speciellt för mig, jag jobbar mycket bättre och tänker klarare när det sätta lite press på mig. Det är skönt att känna ansvar för att leverera något så bra som möjligt. När jag känner att min insats behövs och gör skillnad är jobbet som bäst. Kul även att få vara tvungen att vara glad och trevlig på jobb för stt göra ett bra jobb. Önskade mitt jobb innehöll mer leenenden, skratt och nya möten. Nästa jobb för har mer av dem kriterierna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0