Mycket bok lite liv

Förra veckan kändes plugget lugnt, detta var ju inget svårt och så mycket var det ju inte heller. Detta behöver jag ju inte stressa med finns ju massor med tid till tentan. 

Denna veckan känner jag mig jätte stressad och har lite ont i magen att jag inte ska hinna med allt och lära mig det till tentan. Hur hände detta? Hur kan det gå från inget till allt? Detta betyder dock bara en sak, nu är det enda som gäller plugga. Tråkigt dock när det inte är allt för intressant men inte långt kvar nu. 

Sen är jag klar med högskolan för den här gången. Vi får sen se hur lång tid det tar tills jag kommer tillbaka. Vem vet Skövde håller ju på att lösas upp så det kanske är dags för mig med stt ta steget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0