Ingen titel.

Först gången jag känner mig sugen på att blogga sedan sist. Se hur många som märker att jag lägger in något. 

Det händer mycket mycket nu, inte i mitt liv men i alla andras runt om och det påverkar mig. Jag känner mig omtumlad och förvirrad. Det blir ju aldrig som jag tänkt mig och det är väl lite meningen med framtiden att man inte kan förutspå den. Men vem trodde att jag skulle vara här att jag skulle vara kvar när alla andra åker på nya äventyr. 

Och jag tror vad jag har gjort fel. Jag har lyssnat på alla andra men glömt vad jag själv vill. Alla har så mycket åsikter och alla dem har ändå en grund på vad de själva vill. Så nu vet jag inte själv längre vad jag vill. Varför har jag ett sånt behov av att pleasa alla? Sen när blev det viktigare att alla andra får som de vill och inte jag. Var försvann min egoism?

Så vad händer nu då? Är det dags för mig och lämna de få som inte redan lämnat mig? Mycket frågor och jag har inga svar. Får väl se hur det känns när livet återgår till vardag. 

Kommentarer
Postat av: hanna

Puss 💗💗

2014-08-27 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0