Varför ska jag ta på mig snygga kläder?

Ibland känns det som jag missar något. Speciellt när jag är hemma en lördag och inte gjort något speciellt. Varför är inte jag som så många andra uppe i stan? Går på bio, äter gott, dricker drinkar eller dansar. Istället kollar jag på någon halv bra film och ligger i soffan och är uttråkad. Jag är trött på att alltid vara den som är hemma. Jag vill hitta på mer och känna att man faktiskt gör något värt att minnas. Men då är det ju det att man ska ha någon att göra det med också. Jag är inte den bästa på att höra av mig och har väl inte riktigt de vännerna som är uppe i stan heller. 

Jag hade velat ha ett kompisgäng där alla umgicks med alla och att det alltid ska vara vi. Vad vi än ska göra så är alla med och vi umgås alltid. Jag vill att det ska vara en självklarhet att varje fredag lördag så umgås vi och hittar på något. Tyvärr har jag inte det så och kanske aldrig kommer ha det heller. Jag kanske inte är den sortens människa vem vet. Vi får väl se i framtiden vad som händer live är ju inte slut än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0