Tre bär i en soppa.

Helena och Viktoria var och hälsade på mig uppe i Skövde i mellandagarna och om jag ska vara ärlig så tyckte jag det skulle bli mest kul att faktiskt få visa upp hur bra jag har det och att jag trivs. Jag ville visa upp min fina lägenhet mest för jag trivs så bra i den och är så nöjd och stolt över mig själv hur långt jag ändå har kommit. Just nu står jag på ett stället där jag vill vara och tror inte det är så jätte många som gör det i min ålder och omgivning. 

Sen skulle det ju bli kul att träffa och höra vad dem hade för sig och så men tyvärr kändes det som om de kanske inte riktigt var lika nöjda som jag är och det var tråkigt. Men det som var intressant är att dessa två dagarna visade så tydligt hur olika vi tre är. Vi alla tycker olika om allt och har helt olika syn på varje scenario. Jag tror det syntes extra mycket nu eftersom vi är alla på helt olika ställen i våra liv just nu. Och vi har även förändrats extremt olika tycker jag. 

Detta gjorde att jag fick en helt annan syn på mig själv och kände att jag nu har en helt annan plats än vad jag hade innan. Men jag tänkt inte analysera detta mer för har själv en rätt klar bild på hur jag tycker allting ligger sen får andra visa sin bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0