Livet rullar

Nä här har inte hänt mycket och det beror väl mest på att jag inte åkt någon tåg. Tyvärr är det nog en av anledningarna och sen har det inte hänt så himla mycket heller. Mitt liv rullar på jag är hemma i Malmö och har varit hemma en vecka men det känns om så mycket längre! Har ju varit ledig i två veckor nu och det märks. Jobb var så intensivt den sista månaden så att nu varit ifrån allt och speciellt alla människor gjort att tiden gått jätte långsamt. På någotvis så känns det som jag lever i en bubbla. Glömmer bort allt och får bara och lullar, inte gjort något speciellt direkt heller utan mest bara flytit med och låtit tiden gå. Det behövs väl sån tid med men det är rätt trist. Snart åker Jeppe tillbaka till Skövde och om lite längre jag med och då är allt tillbaka igen. Men jag längtar lite dit, jag gillar mitt och jeppes liv. Jag har helt enkelt vant mig vid vår vardag och det känns så jädrans bra att äntligen är vår vardag den som är rutin. Livet är lite som det ska vara just nu, därför rätt tråkigt att skriva om. Det är så mycket lättare att klaga än att njuta. Och om man berättar om det tycker alla andra att man skryter så tar det lite lugnt med det. Men jag kommer nog på grejer att skriva här, ingenting är ju perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0