Trött tjej orkar inte.

Man är inte alltid på rätt plats och så är det väl ibland. Livet går upp och ner och man är inte alltid på topp. Men jag gillar inte att vara på botten och det är väl ingen som trivs där så klart. Jag önska bara ibland att mitt liv kan hamna rätt. Jag vill känna att mina vänner finns där och jag vill att det ska vara en självklarhet att man hör av sig. Det värsta är att jag är lika dålig själv på att höra av mig. Jag blir lite kurig så om inte ni hör av er gör inte jag det heller för jag vill inte bli dissad. Jag vill ju inte behöva höra av mig flera gånger och alltid få höra att ni inte kan. Då är det så mycket lättare att vända sig till någon som alltid är där för en. Så det blir lite dålig effekt som inte blir bra alls men så är det väl alla känner likadant så det blir som en ond cirkel. 
 
Önskade så att alla de människor jag tycker om mest hade bott nära så det fanns en lätthet. Jag önska man bara kunde springa över och att man kunde umgås när man ville. Inte detta som nu att alla bor överallt och man träffas en gång varanan månad eller ännu mer sällan. Och sen finns det ju vänner som blir nära men vi umgås inte för där verklar alltid finnas annat att göra.
 
Trött just nu, hoppas det snart vänder igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0