Mina två stödpelare

Skulle aldrig i hela mitt liv klara mig utan er! Ni är dem som tar mig framåt och att jag för det mesta tror på mig själv och ser min ljusa framtid. Det är ni som gjort mig till den förnuftiga människa jag ändå är. Ni är med i varenda beslut jag tar och i varje fundering pm framtiden. Jag undrar alltid vad ni har att säga och er åsikt väger alltid högst. Ni har gjort mitt liv så fantastiskt och jag är så glad att ni har format mig till den jag är. Utan er hade jag inte varit något alls och aldrig tagit ett steg framåt. 

Jag älskar er och saknar er! Längtar så tills vi träffas! 

Mamma och pappa, ni är trygghet! 

Kommentarer
Postat av: hanna

Mitt hjärtebarn! Du formar själv din framtid genom dina egna beslut ! Vi finns här som airbags för att stötta upp när det behövs. Du är en klok och mogen 20 åring som kan ta vara på dej själv. Vi sitter i baksätet och njuter av den människa du har blivit och fortfarande formars till. När du behöver råd är det bara att hojta till så finns vi här. Snart ses vi igen och det ska bli härligt! Älskar dej min söta dotter! Puss å Kram

2014-02-19 @ 08:37:06
Postat av: pappa

Ditt stödhjul i livet

2014-03-04 @ 07:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0