Lurad.

Känner mig lite lurad. Här är jag trodde jag hade vissa vänner, nu vet jag att jag inte har eller hade dem. Känner mig inte längre som den jag vill vara och tror inte jag är där jag vill vara. 

Varför ska jag alltid hamna så här. Att jag känner mig ensam och inte känner att någon finns där. Jo visst har jag mina närmaste men de är få väldigt få och känner mig ändå för det mesta själv. Hur jag än gör så hamnar jag i situationen där jag står ensam. Och allting händer runt om men jag är inte en del av något. På något vis hamnar jag alltid över och är aldrig helt med. 

Varför är inte jag som alla andra och har samma intressen. Varför vill jag inte vara med? För så känts det ändå, att jag haft min chans. Jag så nej och då gäller det för alltid. Bara gör att jag är precis som ni är väl det inte något negativt? Men i bland undrar jag. Varför kan jag inte får vara en i ledet och bara hänga med och göra som alla andra. När ska jag hitta rätt plats? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0