Hela helgen fri.

Jaha då var tentan skriven, skönt men nu är man ju spänd på resultatet. Visst jag kunde ändå rätt mycket men verkligen inte allt och då är jag alltid osäker. Jag är inte riktigt van vid att inte ha koll på allt. Det var en annan grej på gymnasiet. Men nu är det över i alla fall tills på måndag när nästa kurs börjar men det är då. Så vad ska man göra nu, behöver inte ha någon pluggångest och kan göra precis vad jag vill.
 
Då kommer problemet vad ska jag göra? Har bara velat göra massa andra saker innan när jag inte haft tid och nu när jag har tid då kan jag inte komma på något. Jaha det kommer väl snart hoppas jag inte bara kommer på det för sent så jag inte har tid. Så nu ska jag ta tag i det och förhoppningsvis kunna få lite gjort här hemma som jag har lite små idéer som kanske kan få växa fram nu över helgen, om jag har tur. Ska bara komma iväg och köpa lite färg, rep och andra pysselgrejor. Önskade så mycket jag hade kunnat få ett rum men massa saker och lite projekt igång utan att det tog allt för mycket plats och alltid blir ett jätte projekt och göra något lite. 
 
Jag får väl önska mig lite sånt trevligt i födelsedagspresent, kanske en symaskin och lite andra bra att ha saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0