Framtiden tar vi senare.

Det är skönt att jag tagit ett beslut, ett beslut om att inte fundera över vad jag ska göra sen från sent i vår när jag är klar med ASF:en och varit på en stor övning. Då tror jag att jag har tillräckligt med kött på benen för att kunna fatta ett beslut om framtiden. Det finns ju massa frågor om vad man ska göra i höst och alla ställer dem frågorna. Vi är väl lite i den tiden och åldern där man står mellan två val. 
 
Men jag är faktiskt nöjd över att vänta på att ta det beslutet, måste bli mer säker på om jag är klar med detta och vad som finns att välja mellan senare. Det finns ju mycket man vill göra och vad man ska välja är svårast. För man vet ju aldrig vad som är roligaste och mest intressant. Fast jag tror att det kvittar för vad jag än väljer så kommer det vara roligt på sitt viss. 
 
Så jag tar det lugnt och stressar inte över det, försöker istället bädda för mig själv så jag kan ta ett lätt beslut när det väl kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0