Flytta mig dit.

Oj jag hade verkligen velat spola fram tiden. Jag hade velat spola fram kanske fem år ungefär. Till då jag flyttat hem och jag och Jesper har hittat vår lägenhet i Malmö för vi ska bo en längre stund tillsammans. Det som ska bli vårt hem ordentligt och där man ska vara etablerad. Jag vill kunna känna att det till 100% är vårt och att allting där speglar oss.
 
Jag vill kunna göra vad jag vill, om jag vill ha en orange vägg så ska det finnas en. Jag vill att det ska vara värt att lägga tid och pengar på att göra det vårt. Jag vill kunna göra precis vad jag vill. Inte behöva tänka på att nej men detta är inte vårt så jag måste vara rädd om det. Oh vad jag längtar tills jag får flytta dit jag kommer trivas helt och bara känna att detta är mitt och jag är här för att stanna. Jag vill att det ska kännas som vårt och bara vårt och det ska vara så som vi vill ha det. 
 
Och jag vet redan ju att det kommer vara så jädrans snyggt och perfekt! För det kommer vara ditt och mitt och vårt ordentliga hem som kommer ligga i vår stad, där våra liv finns, där vi är för att stanna. Dit kan vi spola fram tid när vi är på vår plats. Oj vad jag kan drömma om det! Fantisera i flera dagar och redan börja planera på hur precis vi ska ha det, hoppas bara allting blir så bra som vi vill ha det. Vårt ställe ska vara där vi alltid vill vara och där allting ska hända. Ahaa jag vill bara vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0