Färg och fläkt, nej men kanske senare.

Hjälp vad det är svårt att komma igång. Det finns hundra andra saker hellre jag vill göra än att plugga just nu. Jag kan till och med tänka mig att städa lägenheten istället för att ta tag i och lära mig sinnesorganen. Inte sugen på att plugga, har ingen motivation och det blir inte bättre av att sitta och kolla på inredningsbloggar och goda recept. Det får mig istället att vilja måla, shoppa, laga mat och inspireras ännu mer. Men det är väl bara att ta mig själv i kragen och sätta igång, men ingen visste att det kunde finnas så mycket roligt att göra i min lägenhet själv. Listan är så lång att jag kommer jag måste ta tag i den. Det är ju sjukt egentligen! Men oj vad jag vill göra mycket.
 
Just nu hade jag velat göra om hela lägenheten har en ny ide på hur allt ska vara för att bli perfekt och då krävs det en del jobb och tid. Tyvärr har jag inte den tiden eller pengarna för att fix allt det här nu. Jag måste plugga! Gud vad jag längtar tills detta är över. Då ska jag ta tag i lägenheten och få den precis så som jag vill. Mer färg, mer personlighet, mer av mig! Det ska bli perfekt och det finns massor med idéer som kan göra den det. Nu behövs bara tid, kraft och pengar!
 
Men nu måste jag sätta fart så jag blir klar med sinnesorganen idag och sen kan sätta i gång och råplugga in allt jag skrivit. Suck ser inte framemot tentan på torsdag önska närsta det var mer tid samtidigt som jag vill tiden ska gå ännu fortare. Längtar till detta är slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0