Mycket i huvudet som måste ut.

Kan man ha för mycket i huvudet så ingenting kan komma ut. Tror lite det är så det är hos mig förstår ni. Mitt huvud går i hundranittio samtidigt som det händer en massa och på något sätt kan jag inte få ner det här i bloggen och inte riktigt heller hur munnen. Men jag ska göra några försök och förklara vad som kretsar i mitt liv just nu. Allt som hänt den senaste månader och vad som kommer hända inom snar framtid och vad som förhoppningsvis kommer hända. 

Livet är inte alltid lätt och okomplicerat och det tror jag att jag glömmer bort alldeles för ofta så när det väl blir svårt och jag kanske inte mår toppen då vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att tycka synd om mig själv, för det lyckas jag väldig bra med. Och tyvärr är det ju så att många små problem kan vara lika jobbigt som ett stort och därför ska jag inte skämmas och tycka det är fångat att jag inte kommer runt. 

Det finns flera sätta att ta tag i problemen och få mig att må bättre och detta är ett att skriva av sig. Så tänkte jag skulle ägna denna tågresan till att få ur mig lite negativ energi. Fortsätter med temat för helgen för jag har verkligen kunnat prata av mig både med mamma och pappa men även med Evelina och Helena. Så glad att jag har sådana vänner som alltid finns där oavsett vad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0