My home.

Lite I-lands problem har jag allt också. Att boende kan klydda fast jag redan fått ett är udda men så är min vardag. Fått en andrahands lägenhet som är super fin och mysig som jag hade kunnat trivas i. Skönt då har jag någonstans att bo! Sen kan man då börja bli kräsen när man får möjlighet att titta på en förstahands lägenhet, stor och troligtvis även fin. Hur ska jag då göra? Då kommer problemet, Jesper eller nä inte Jesper i säg utan om han kommer till Skövde eller inte. Allt beror på om han får jobb här. Förhoppningsvis blir det så, håller alla mina tummar och hoppas och ber att han och jag dela säng innan årsskiftet. Men för en gång skull kan jag nog inte planera och förutse allt innan utan leva lite i nuet och unna mig det jag tycker jag förtjänar. Ska man alltid bara spara för framtiden och aldrig riktigt leva dagen. Har inte så mycket val just nu än allt leva varje dag som den kommer. Men Gud vad jag längtar tills den dagen jag har mitt eget hem (får mer än gärna vara delat med kille i mina drömmar) och äntligen får ha ett hem där jag märks i varenda sak och att är mitt. Men lite mer in en månad kommer jag vara där oavsett vad som händer och det känns så himla bra! Äntligen ska jag få leva lite på mer än två kvadratmeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0