Tillbaka i spåret.

Jaha då var högvakten över och jag ska äntligen få gå tillbaka till mitt vanliga jobb och vanliga arbetskamrater. Nästan så jag längtar lite tills måndag när jag ska börja jobba igen. Det var längesedan jag tyckte något var så troligt som att stå post mitt i natten. Så vi gick alla och räkna ner passen kvar till ledighet. Men nu har jag gjort det och om någon månad kommer jag bara komma ihåg det roliga så det var väl en rolig grej man ska ha gjort. 

Ska bli så himla skönt att komma in i mina vanliga rutiner.. Eller ja åker ju på övning om en vecka så rutiner blir det ju inte men i alla fall mitt vanliga jobb det jag ska göra vanligt soldatgöra. Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0