Ny lägenhet.

Gjort något otroligt roligt i helgen! Jag har flyttat in i min helt egna lägenhet! Äntligen är alla mina saker uppackade! Och lägenheten börjar se ut som mitt hem! Visst det finns hela tiden saker jag kommer vilja fixa och så men lite i taget och till sist kommer den vara klar. Det behöva lite fix och trix, till exempel en massa tavlor och mer färg. Behöver massor med saker som ger lägenheten karaktär. Jag vill att det ska synas att jag bor där och hela lägenheten ska vara väl planerad och fin. 

Det kanske också finns lite praktiska saker som behövs fixas, såsom lampor, teve, soffa, badrumsfix, matbord men det är inte lika roligt eller jo egentligen men så mycket dyrare och svårare. Speciellt när det enda sättet att transportera saker från Malmö, där de flesta affärerna ändå ligger, är tåg. Tyvärr lan man ju inte ta med sig hur mycket som helst på ett tåg.. Men allt kommer ju upp till sist får bara ta lite i taget. Tur jag har mycket pengar som jag kan lägga på detta. Glad tjej! Tur jag har spenderar byxorna på mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0