Min lägenhet.

Kan berätta något positivt! Skrev papper på lägenheten i måndags så nu ska jag äntligen flytta. Inflyttning söndagen den 27 oktober, då har jag äntligen min egen lägenhet. Det ska bli så kul att packa upp alla mina grejor få fylla hela garderoben och sätta upp mina tavlor. Äntligen är det min tur att bara kasta runt mina grejor och när man öppnar in till mig kommer man se vem som bor där jag lovar. Kanske inte direkt men när jag är klar och löpt amok i lägenheten då kommer de synas. 

Så då är det dags att bjuda igen. Bjuda igen alla middagar och fikor och mys jag har haft hos andra. Nu ska jag stå vid spisen och ha gäster. Längtar tills jag kan bjuda in till min lägenhet. Känner mig som ett barn som längtar till julafton. När man ska få packa upp alla sina presenter och bara få leka men alla nya leksaker eller kvällen. Så känns det för mig när jag ska packa upp mina lådor, sätta in mina tallrikar i köksskåpen och hänga in mina kläder i garderoben. Då är jag lycklig. 

Jag kan säga att jag redan bestämt hur allt ska se ut och var allt ska stå. Men det är långt ifrån klart, än så länge är det bara en massa idéer, lite mätande och fixande. Men sen är jag får spika upp tavlorna på vägarna och se hur allt faller på plats. Oh vad jag längtar! Kan sitta och tänka och fundera timmar på hur allt ska vara. Och jag blir bara gladare och gladare ju mer jag tänker och inser att jag snart är där och packar upp lådorna. 

Och det som kanske är det bästa att den kanske inte bara kommer vara min.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh, jag är så glad får din skull. Härligt att det äntligen löste sig med lägenheten ;) Ser verkligen fram emot att få komma och hälsa på när jag kommer hem :D

Kram kram <3

2013-10-03 @ 23:18:21
URL: http://epalmkvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0