Härlig kväll härliga vänner.

I lördags kväll cykla jag och Jesper till Helena, där spelade vi spel hela kvällen. Linnea och hennes pojkvän Jens var också där. Alltså mina två närmaste vänner, en fin barndoms vän och en ny vän. Riktigt roligt var det och så skönt att träffas spela spel och skratta massor. Det behöver inte vara så jobbigt eller krångligt. Det är bara träffas och ta fram ett spel sen flyter det bara på. Sen visst underlättar det med tre kackelhöner pch fissmajor då blir det ju aldrig någon pinsam tystnad. Inte för det skulle bli det ändå, trivs så bra i deras sällskap! 

Men jag är väldigt glad att det funkar så bra för det hade inte behövt det och gör det inte heller med alla människor. Jag menar mina vänner behöver ju inte vara vän med Jesper men det underlättar verkligen och något jag är väldigt tacksam över. Jag har haft sådan tur med vilka vänner jag har fått. 

Sen är det ju också kul när nya människor kommer in i bilden och det funkar direkt. Då är det bara kul att träffa nya människor. Hoppas att Jens blir långvarig, Linnea för han var väldigt trevlig! 

Mer såna här kvällar, mer skratt och härligt umgänge! Längtar tills vi alla bor nära varandra så detta kan hända vardagligen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att det var mer än en som hade kul.

2013-10-08 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0