Kadett.

Det har hänt så mycket mer!
 
Vi hade även en kadett(en person som pluggar till officer) på besök under dessa tre veckor. Han agerade ställföretradande plutonschef och skötte det riktigt bra. Måste säga att till en början var jag sjukt skeptisk och tänkte vad ska han göra här. Men han gick verkligen in för sin uppgift och brann för plutonen. Han blev till och med så engagerade att han inte ens riktigt kan släppa oss. Så om vi har tur så kanska han är en del av vårt befälslag efter han tagit examen. Jag tror verkligen att han hade kunnat tillföra en hel del till vår pluton och han lägger verkligen ner hela sin själ i sitt jobb. Sånna människor vill man ha på sin sida! 
 
Så jag hoppas vi får se mer om honom i framtiden! 
Förstår nu att ni som oftast läser min blogg inte kommer fatta ett skit av det här men det är det som händer i mitt liv just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0