Nu gäller det!

Länge sedan jag var här inne. Kan väl säga att jag inte haft så mycket lust att skriva och även haft allt fokus på allt annat förutom bloggen. Den kommer som vanligt sist så det är ju inte så konstigt att det inte hänt så mycket här. Men vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva idag heller men det är betryggande att skriva på bloggen så det är nog orsaken varför jag skriver just nu. Vill få lite lugn i kroppen så min nervositet inte går ut över allt. Idag är en stor dag allt jag har gjort den sista tiden har varit för just idag. Det är mycket som står på spel och det är nog det som gör mig lite nervös. Jag är inte van längre att plugga och det är nog därför jag är lite onormalt osäker. Mitt självförtroende just för plugg har nog dalat lite den sista tiden. Jag har ju inte behövt plugga på hur länge som helst och det känns lite konstigt nu när jag väl har behövt göra det.
 
Men lite pepptalke till mig själv då! Jag kan detta, detta kommer gå galant och det finns inget att oroa sig för. Jag har övat så det sitter där inne i huvudet nu ska det bara ut! Det är väl inte så himla svårt, det är ju precis samma sak som när jag har övat förutom att detta gäller och jag har ju klarat det när det inte är på allvar så varför ska jag inte klara det nu när det väl är på allvar. Detta löser sig, annars är det ju bara att göra det igen och öva lite mer. Men nej så ska jag inte tänka! Jag klara det är!! Det gäller bara att jag är lugn läser alla frågor ordentligt och gärna två gånger om det behövs. Det är gott om tid så det har jag tid med. Jag behöver definitivt inte stressa och det är bara att gå på magkänsla för jag kan detta. Jag har verkligen gjort allt jag kan för att klara det. Om jag tror på mig själv och går in men inställningen att jag klara detta så är chansen större att jag faktiskt gör det. Allt går åt mitt håll bara jag vill! Allt man vill kan man det gäller bara att vara tillräckligt förbredd och det är jag. Så nu kör vi!!
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Sa ju att du skulle klara det hur enkelt som helst! <3

2013-03-19 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0