Inte mycket innehåll.

Ännu en helg hemma över, tiden känns alltid som den går dubbelt så fort när jag är hemma jämfört med annars. Men det är väl när man inte har så mycket tid som tiden faktiskt försvinner. Helgen tar dock varit mycket mysig! Träffat tre av mina absoluta favorit människor i helgen. Pappa, Jesper och Vicky! Alltid lika kul och mysigt att träffa dem. Två månader sedan jag träffade Vicky senast men tiden har gått så himla fort så känns faktiskt inte som så länge sedan, men då har vi ju snackat en hel del i telefon också. En månad sedan jag träffa pappa senast och det har känts ordentligt! Blir svårt när man inte får ventilera lite då och då med honom. Men denna helgen har vi verkligen haft tid, han och jag! Sen såklart har jag träffat min älskling! Det finns ju inte ens en fråga om vi ska träffas! Mysigt som alltid! Snabbt har jag även hunnit träffa mamma och Jonathan men inte mycket alls, men har såklart saknat dem med! Speciellt Jonathan för det var även en månad sedan jag träffa honom.

Men får en gång skull känns det inte jobbigt att åka till Skövde igen. Allt detta beror nog helt och hållet på att jag aka hem om en och en halv vecka igen! Super glad tjej här! Och då är det lång helg som gäller och jag fyller år! Älskar att fylla år! Få träffa alla är det bästa med att fylla år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att träffa dig också, ses snart

2013-03-04 @ 07:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0