Movingtime...

Idag började det på riktigt. Nu är det påbörjat! Nu flyttar jag verkligen. Så idag har jag börjar packa ner så mycket av allt det jag har här i Skövde. Packar ner allt på obestämd tid. Det känns allt lite jobbigt. Nu har jag ingen aning när jag ska behöva packa upp det igen. Jag blir faktiskt ledsen för det är inte detta jag vill. Jag vill inte flytta och jag vill definitivt inte sätta alla mina grejer i ett förråd och inte veta när jag ska ta ut den igen.

Men sån tur är har jag inte så mycket grejer så det ryms i bara några flyttkartonger. Dock har jag mycket grejer som inte får plats i flyttkartonger, vad gör jag med dem? Sen alla mina kläder! De får åka hem till Malmö som mina favorit prytlar som jag inte kan packa ner så länge. Alltså är det nu lite kaos i huvudet hur jag ska få till det här när alla saker ska åt olika håll. Lite ska till Emmas lägenhet, lite till förråd och lite hem till Malmö. Nu har jag i alla fall fått styr på det mesta och det är ändå lite ordning i kaoset, alltså ordning precis som mina saker brukar vara. Det enda jag vet helt säkert är att allt ska ut här i från och det är väl bara att flytta ut allt tills det är tomt. Då behöver jag bara ha koll på även var allt tar vägen.

Väldigt jobbig känsla i magen så här nu när jag gått och packar i tre timmar. Allting packas ner, allt som är mitt, allt som visar vem jag är. Svårt att vara på väg mot någonstans som jag inte vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0