Mitt förhållande.

Jag blir lite ledsen när människor inte ser hur bra de har det. Jag blir så avundsjuk över att höra hur andra har det.

Jag blir glad av att få prata med Jesper i telefon medan han kör hem från jobb. Jag blev helt lycklig då vi i onsdags hann träffas några timmar på kvällen. Att få dela säg med den jag älskar mest i världen är oftast bara en dröm men när det väl händer då är jag den lyckligaste tjejen i världen.

Detta är mitt förhållande med den jag älskar.

Vår situation kanske inte är den bästa men det är i alla situationer vårt förhållande. Vi är bäst så länge vi har varandra oavsett om det är fyrtio mil ifrån varandra.

Men vårt förhållande är starkt, starkare än många andras på grund av de utmaningar vi har tvingats genomgå. Vårt förhållande har vuxit och även så vi, vi måste utvecklas som individer för att kunna utvecklas ihop. Detta var förhoppningsvis den bästa lösningen på situationen fast det inte alltid känns så. Oavsett vad så har vi tagit oss hit tillsammans och kommer fortsätta tillsammans. Har vi klarat det än så länge finns det inte som säger att vi inte ska klara det hela vägen. Det blir ju förhoppningsvis inte sämre.

Livet tar den väg som är planerad och de utmaningar man får är det meningen man ska klara. Livet är inte byggt på att du ska misslyckas och gå under. Det är meningen att du ska utvecklas och lyckas. Så om det finns en plan så litar jag på den, det gör livet lättare.

För du och jag, Jesper, vi har inget att oroa oss för. Fast att det kanske inte är på topp just nu så har det varit och kommer bli igen. Det kan jag lova. Jag är i alla fall lycklig att jag har dig min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0