Inför fem veckors lugn.

Oj vad veckan har gått fort samtidigt som det hänt en massor med saker. Veckan har gått i ett tema: Förberedda inför semestern. Det har betytt lite olika på jobb och fritid. På jobb har det bara varit städning, i ordningplockande och lite kul att avsluta med. På fritiden har det enda målet att att få ut alla saker ur lägenheten och det har vi sån tur lyckats med så jag kunde åka söder ut redan idag. Så kan säga att i går kväll när allt var klart så var det en rätt sliten tjej som lade sig i soffan. Dock är det svårt att varva ner när man varit så uppe i varv den sista tiden.

Så nu sitter jag på tåget helt utmattad och slut, men vad gör det jag har fem veckor att hinna vila upp mig på! Så lycklig men trött är jag på rätt väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0