Helg.

Nu avslutar jag en fin helg helt ensam. Längesedan jag var helt själv. Ändå rätt skönt faktiskt! Ja ni som känner mig kanske inte kan tro det men jag måste lära mig att vara ensam om jag ska flytta till en egen lägenhet snart, förhoppningsvis.

Men om själv helgen som gått så fort! Helgen började redan i onsdags för mig, jobbade fortfarande till fredag men i onsdags kom Jesper! Så efter rätt lång tid utan varandra och kanske inte den bästa perioden i vårt förhållande var det väldigt skönt att få träffa honom. Sen efter att han kommit så har allt fokus varit på honom och på oss för mig. Det var mycket känslor, tankar och prat som har gjort helgen speciell och fått mig lite ur balans. Till en början i alla fall, för nu känner jag mig ändå hyfsat balanserad igen. Det behövdes nog lite sammanflätning av mina två liv som jag ändå faktiskt lever fast det är ett. Så nu har både jag och Jesper fått en bättre bild över det hela hoppas jag.

Helgen har alltså fört med sig en massa! Så nu ska jag bearbeta allt och låta allt sjunka in. Men att få hela helgen med Jesper behövde jag. Jag behöver honom, han är mitt ankare. Han är min trygghet i allt annat otryggt. Hos honom känner jag mig alltid älskad. Så nu har min kärlekskvot fyllt på igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0