Arg, ledsen & sur!

Fick inte lägenheten, så om tre veckor har jag ingenstans att bo förutom hos föräldrarna och det är ju lite långt till jobb. Så ja eftersom läget är rätt kast har jag bestämt mig för att vara bitter fram till fredag. Jobb ska vara riktigt trist, jag ska bara sura på alla de ska sura tillbaka och livet ska vara riktigt bajs. Så får det bli! Jag orkar inte vara positiv, jag vill istället bara gråta och lägga mig under täcket och dö. Tyvärr är det svårare än vad man tror och dessutom hjälper det väldigt dåligt! Så allt lägga mig och dö är inget alternativ fast det hade varit ett skönt val! Istället ska jag gå runt och vara arg, ledsen och sur. Mest över att mitt liv ha mig små knutar som gör vägen lite kurvig. Men när livet inte är smärtfritt blir det jobbigt och just nu orkar jag inte jobbigt! Just nu vill jag att allt ska vara lätt i alla fall lite lättare. Och så behöver ju inte allting krångla på samma gång men inget kommer aldrig ensamt.

Så depressionen börjar nu och slutar på fredag! Då får jag ta mig samman! Så jag säger paus till alla positiva jävlar som är über glada! Det orkar jag inte med just nu då blir jag ännu bittrare!


Kommentarer
Postat av: Gissa vem!

Du vet inte vem jag är eller var jag kommer ifrån men jag LOVAR att se till att du får lite glada dagar i veckan ändån!! :D
Med vänliga hälsningar från mig <3 ;)

2013-06-11 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0