Ändrade planer?

Sitter i sprinten solen skiner och musiken dunkar högt. Tio minuter kvar på lunchen och jag trivs! Jag njuter av att faktiskt vara på jobbet. Det är svårt att vara bitter och sur som jag bestämt mig för att vara. Livet är lite för bra idag just i stunden för att jag ska kunna må dåligt. Tror framför allt allt det är vädret som gör mig mest lycklig. När sommaren väl har kommit är det svårt att se problemen. Men de finns där ändå och jag får inte glömma bort den för då blir de väldigt stora till höst när de verkligen gäller men det kommer lösa sig som alla säger. Ibland sägs det nog för ofta för det blir lätt att skjuta upp problemen för det kommer ju ändå lösa sig.

Men som sagt fint väder och jag trivs så leendet är ändå framme!


Kommentarer
Postat av: Gissa vem!

Allt kanske inte alltid löser sig och du ska inte häller skjuta upp problemen, men vad man menar när man säger "Allt kommer att lösa sig/ Allt kommer att bli bra" är att man inte tänker låta det skita sig för dig, du ska veta att det alltid finns en räddnings plan redo för den dagen då ingenting går som det ska, det kan du ge dig på! så våga ta tag i problemen och sikta högt för det vet jag att du kan
Med gott hopp och hjärtliga hälsningar, så ses vi kanske imorgon ;)

2013-06-11 @ 22:31:08
Postat av: Gissa vem!

Allt kanske inte löser sig och du ska verkligen inte skjuta upp problemen. Vad man menar med "Allt kommer lösa sig/ Allt kommer att bli bra" är att man inte tänker låta det skita sig för dig, det finns alltid en räddnings plan för dig när det går år skogen, det lovar jag dig, så var inte orolig, ta tag i problemen, våga satsa och satsa högt för det vet jag att du klarar!
Med vänliga hälsningar från mig <3 ;)

2013-06-11 @ 23:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0