Saknar dig så!

Hur kan jag sakna dig så mycket? Varit ifrån dig två dagar och kan inte sluta tänka på dig. Jag vill bara träffa dig nu nu nu! Förstår inte hur jag ska orka med två veckor ifrån dig när jag redan saknar dig såhär mycket. Men jag vet tiden kommer gå fort och jag kommer ha kul och uppleva massa nya ställen. Men jag hade uppskattat det hela mycket mer om du var med.

Jag har ju varit ifrån dig längre än så här innan. Detta är ju egentligen precis som det brukar, fast det inte borde vara så. Men vi brukar ju bara kunna ses varannan vecka, varför är det så annorlunda denna gången? En anledning är väl att jag vet att jag inte hinner träffa dig jätte mycket när jag väl kommit hem igen. Visst vi hinner träffas nästan varje dag en stund och det är jag sjukt glad över vet inte hur jag skulle klara sommaren annars. Få sova så många nätter ihop, vilken lyx! Men ändå är detta på något sätt annorlunda.

Dock känns det lite bättre när jag på något sätt får tänka på dig eller komma i kontakt med dig på något sätt. Därför jag bombar med meddelande, känner mig lite mindre utan dig då. Så avundsjuk på alla människor som får träffa dig nu och inte jag. Hela min kropp bara vill till dig! Hur ska jag klara mig? Jag längtar så tills vi träffas och får vara tillsammans igen. Vi ska nog hinna med en massa kul innan min semester är slut.

Jag älskar dig min drömprins!


Kommentarer
Postat av: Jesper

Och jag längtar till dig mitt hjärta! Jag älskar dig ♥

2013-07-04 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0