Osäker.

Undrar som oftast vad folk tänker om mig och vad de tycker. Jag tycker ofta att det är rätt jobbigt att jag bryr mig så mycket vad andra tycker om mig. Jag hade velat vara mycket säkrare i mig själv och kunna vara stabil. Känner ibland att jag inte riktigt vet hur jag ska bete mig bland vissa människor. Jag kan till och med skämmas ibland över mig själv. Jag är osäker på grund av att jag inte vill göra fel och folk ska tycka illa om mig.

I veckan så för första gången så blandades vänner både från Skövde och från Malmö och det var inte de tjejkompisar jag har från Skövde som var och hälsa på utan Emil och Lagge. För det första visste jag inte riktigt om jag ville de skulle träffas för de har hört om varandra men den bilden de får från mig kanske inte stämmer med verkligheten. Mina vänner får ju även en annan bild av mig när de får träffs människor i mitt liv de aldrig träffat innan.
Något annat jag tyckte var jobbigt var hur jag skulle bete mig eftersom jag är helt olik mig vem jag umgås med och nu skulle jag vara med alla samtidigt. Det var jobbigt kan man säga.

Speciellt när några av dessa bryr jag mig speciellt mycket om vad det tycker om mig. Jag vill på något vis imponera på alla och det enda jag verkligen vill är att alla ska tycka om mig. Vill de ska tycka att jag är en bra människa som man vill vara vän med. Hoppas innerligt att det finns människor som tycker om mig som den jag är och vill umgås med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0