Mitt enda problem.

När jag har tjatat samma tjat för alla jag känner flera gånger vem ska jag då berätta för?

Jag har haft precis samma problem hur länge som helst och det är det jag grubblar över. Det är det och inget annat jag behöver prata om. Eftersom det är bara det jag tänker på. Det är ett ständigt grubbel i mitt huvud hur jag ska lösa det här. Som alla säger det kommer fixa sig. Jag har människor runt om mig som löser det åt mig tills jag löser det stora problemet själv. Och det gör såklart problemet mycket mindre för nu kan jag lösa det när det händer. Jag behöver inte stressa inte heller nöja mig med något jag inte vill ha eller klarar av.

Så det är ju inget stort problem men det hade varit skönt om det löste sig. Då hade mycket släppt från mina axlar och jag slipper drömmarna där jag flyttar arg, irriterad och ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0