Jo jag kanske har saknats

Nu har Emil åkt tillbaka till Småland och Lagge hem till sig. Det var skönt att träffa dem. Det var mest skönt att ändå känna att de saknat mig lite precis som jag saknar dem.

Jag vet inte varför men jag har alltid känt att det är alltid jag som är den som är mest på i en relation eller den som uppskattar den andra mer. Man kan säga att jag underskattar mig själv rätt rejält. Men det är väl för att jag själv inte kan se varför man ens vill vara kompis med mig så varför skulle då Emil och Lagge sakna mig? Det är väl ingen skillnad för dem att de inte får träffa mig på ett tag. Jag tänker mer tvärtom, de tycker nog det är lite skönt att vara ifrån mig.

Vet inte om jag ser mig själv lite som ett charity case som de känner ett måste att umgås med. Förstår liksom inte själv varför folk skulle vilja umgås med mig.

Okej nu låter det som jag dissar alla mina vänner som ändå ibland vill umgås mig fast jag inte förstår varför. Och det är inte alls det som är meningen men jag förstår ändå inte. Så då blir jag lite glad när jag ändå känner av att när jag träffar dem att de saknat mig lite ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0