Dagbok

Är detta jag skriver verkligen så privat så man kan kalla detta en dagbok? Jag skriver ju mina tankar och känslor precis som i en dagbok men jag utelämnar mig inte helt de lovar jag. Det finns mycket som jag inte ens här känner gör att berätta. Det är då jag behöver mina vänner, mer än annars!

Så visst får man veta mer av mig när man läser min blogg men om man känner mig sedan innan så är det nog inte så jätte mycket nytt. Vi vet ju oftast redan hur jag känner och tänker. Jag har bara förevigat dem i text. Det är skönt för mig och kunna gå tillbaka och läsa precis som man kan göra med en dagbok. Då kan du uppleva det ögonblicket ingen.

Men det jag skriver här är inte hemligt inte heller är det det djupaste av mig. Det är bara en del av mig som vilken annan som helst. Bara för man läser min blogg vet man inte mer än andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0