På fredag!

Så här mycket hemlängtan var länge sedan jag hade. Antagligen för att jag fått ha tre veckors mys hemma över jul, då jag blivit bortskämd med så mycket fantastiskt sällskap. Men oavsett vad det beror på har det varit jobbigt. Jobbigare än många andra gånger. Men på fredag ska jag åka hem och så mycket jag har längtat. Jag hade kunnat betala hur mycket som helst för tågbiljetterna hem. Ingenting hade varit för dyrt för jag ska få åka hem och det ska bli så himla kul. Blir helt glad bara av att tänka på det! Men den sista veckan har jag varit rätt nere och inget är speciellt roligt och allt är lite extra jobbigt men det bryr jag mig inte om längre för på fredag ska jag få åka hem. Gud vad jag upprepar mig men detta är en stor grej för mig! Synd sen att det tar så lång tid tills nästa gång jag ska hem efter denna helgen. Men man får se det stora i det lilla.  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja !! Snart fredag och en helg med roligheter! Och mycket kramar mitt lilla troll! Puss

2013-01-30 @ 16:01:44
Postat av: pappa

Vi längtar oxå

2013-01-31 @ 07:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0