Mycket tid!

Ännu en ledig dag! Börjar faktiskt redan bli lite små trist.. Är hur glad som helst att mitt jobb ger mig betald ledighet för att ta mitt körkort. Men tyvärr kan man ju inte köra bil hela dagarna och då blir det mycket fritid.. Verkligen inget att klaga över men nu när man fått chansen hade det varit kul att kunna köra så mycket som möjligt. Men körskoleläraren tycker det går bra och att jag är duktig så det ska nog inte ta allt för lång tid.. Jag får hoppas att det finns en tid för halka och uppkörning så snart som möjligt! Har egentligen inte så mycket att säga är mest uttråkad. Men jag vet vad jag borde göra och det är att plugga teori så det är väl bara att sätta igång och läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0