Kluven

Jag vet inte alls vad jag tänker på längre. Jag vet inte hur jag känner eller vad jag vill. Lever i ren förvirring för jag kan inte bestämma mig. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen eller båda på samma gång. Oavsett hur jag känner så verkar det fel. Jag kan inte få alla nöjda, jag kan inte ens gå mig själv nöjd. Det finns alltid en klump i magen och en massa skuldkänslor för att jag har gjort fel val. Fast jag försöker att släppa dem och inte bry mig utan njuta av det jag har så vill de inte försvinna. Klumpen i magen blir bara större och jag blir lite ledsen av att tänka på att jag snart ska tillbaka till vardagen. Så kan jag inte längre leva i en drömvärld som jag gör nu. Allting kommer förändras till det vanliga, och det vanliga är lite ens tråkigt utan det är vara väldigt långt bort. Det finns en massa bra med vardagen men inte det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0