Första dagen

Första dagen på jobb idag efter tre veckors ledigt och måste säga att det är med vemod som jag går dit. Visst ska det bli kul att börja jobba men jag hade ju mycket hellre stannat hemma och inte åkt till Skövde över huvudtaget. Men nu är jag här och det känns väl ändå helt okej. Det är ju ändå roligt att ha den nya lägenheten och träffa alla vänner igen. Men längtar såklart redan tills Helena ska komma och jag ska åka hem och Jesper ska komma. Så nu får det vara några veckors väntan tills allt drar igång sen händer det roliga saker hela tiden.

Jag får sakna och längta lite nu och kämpa mig igenom jobb, övningskörning, teori och träning.

Älskling du är mitt allt!


Kommentarer
Postat av: J

Älskar dig så in i bomben! Du är mitt allt!

2013-01-14 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0