Brum brumm!

Första körningen i morgon med min nya körskolelärare och i Skövde. Jag är faktiskt riktigt nervös om jag ska vara ärlig. Om det är något jag är osäker på är det körning. Jag tycker ändå jag kör bra men jag är ju inte allt för van. Och jag är rädd att min nya körskolelärare ska tycka jag är dåligt. Men ska försöka vara så lite nervös jag kan och slappna av för annars kommer jag aldrig kunna köra bra bil.

Har även kommit igång med teorin och det har gått bra fram tills nu. Nu handlar det om bilens bromssystem, hur de är drivna och hur bältet ska sitta. Inte det intressantaste eller roligaste men det är bara att fortsätta för nu ska jag ta mitt körkort. Ska även gå till soldathemmet i morgon och börja köra teoritester på internet. Jag hoppas att de kan lära mig lite till.

Får bara hålla tummarna i morgon och hoppas att han tycker jag är så duktigt att jag snart är mogen för att köra upp och kan boka min uppkörning. Ska bara göra halkan och risk ettan och kunna teorin. Nu är det bara att köra så jag kan få det här körkortet och ha det! Det ska jag ge mig själv i tjugo års present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0