2012

Börjar året med en liten lite läskig känsla i magen. Tittade på lite foton från förra året och blev förvånad hur hela mitt liv har förändrats helt. Det fick mig att börja tänka att det har hänt en hel del under det här året. Både frivilliga saker och ofrivilliga. Precis för ett år sedan så diskuterade jag väl ungefär hur jag skulle hinna både att träna och prestera sista terminen i gymnasiet. Nu går tankarna mer mot vad ska jag packa tills jag flyttar och hur jag ska hinna träffa alla innan jag åker tillbaka. Kanske inte precis detta jag hade tänkt mig för ett år sedan, att lilla jag skulle flytta hemifrån och enda till Skövde. Men under årets gång har väl min tanke varit lika sprid som början och slutet av året. Så när jag satt där och tittade på fotona blev jag både lite ledsen men samtidigt glad gör fast att jag mist något jag verkligen inte vill släppa så har jag ändå kommit någon vart och vuxit. Men nytt år betyder nya äventyr, utmaningar och val så det är bara att göra 2013 till ett lika händelserikt år som 2012. För fast att mycket saker inte alls är som det var så trivs jag jävligt bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0