Upp och ner ner och upp!

Nästan en månad sedan jag skrev sist.. Mina tankar och känslor har varit både så högt det går som så lågt det går. Vet inte alls längre vad jag vill eller ska göra. Ena dagen mår jag jätte bra, är hur glad som helst och allting är precis så som det ska vara. Nästan i alla fall! Jesper är ju inte här så det kommer aldrig bli perfekt. Sen kan det vara andra dagar då man inte alls är på hugget och allting är lite extra jobbig. Och då kommer jag på hur mycket jag vantrivs ändå.. Eller hur ska jag förklara det. Tanken om mitt liv som jag lever det nu är hur bra som helst och det hade verkligen kunnat göra mig lycklig. Men nu när jag lever här så är det hela tiden något som gör att jag inte trivs och tänker på om jag borde flytta hem igen och strunta i allt det här. Det kanske inte var min grej som jag trodde, det kanske inte blev lika bra i verkligheten som i fantasin. Det kanske är dags att inse det nu och börja agera utifrån det istället. Vi får väl se hur fortsättningen tar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0