Ledsen trött tjej pga saknad.

Varför kan inte alla mina favorit människor vara på samma plats så jag inte måste sakna de flesta hela tiden! Blir så trött på att sakna och längta efter alla! Rent fysiskt trött blir jag! Det är jobbigt! Och oavsett var jag kommer vara kommer jag alltid sakna någon. Jobbigt men det är väl en del med att växa upp och alla väljer sina vägar. Precis som jag har gjort. Men det hade varit mysigt om alla följt med. Men får tänka att när vi blir äldre så kommer alla förhoppningsvis landa på samma ställe när alla prövat sina vingar. Längtar tills dess!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Oavsett hur långt vi alla är ifrån varandra kommer vi hitta våra vägar för att träffas. Men visst det är inte alls samma sak som att ha varandra i närheten varje dag, men vi alla har våra mål och måste testa oss fram. Vi klarar det, man måste bara våga chansa och låta sig själv känna efter vad som känns rätt.

styrkekram till dig <3

2013-02-26 @ 01:31:43
URL: http://www.vicky-outofthebox.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0