Leva och bo.

Som sagt nu har jag och Jesper bott i en månad ihop ungefär, och det har inte varit så lätt. Verkligen ingen dans på rosor, och detta beror nästa bara på mig. Jag har varit grinig och tjurig, sur och irriterad. Jag är ju lite av en PMSprinsessa kan man säga. Då är det värsta att jag bara tar ut min PMS på mina alldra närmast och nu är det bara Jesper som finns här uppe. Men nu har det gått över och jag är fullt medveten av hur bra jag har det och att det är toppen att bo med någon annan. Allt häng och mys har gjort varje vardag bättre. Sen är det ju alltid så att man måste vänja sig en omställning så det är ju alltid lite svårt i början, sen är det nog extra svårt att bo med mig verkar det som. 

Som Jesper beskriver det: En vecka är jag glad, en vecka vet man inte sen två veckor sur. Måste vara mycket trevligt att vara tillsammans med mig, oavsett är det ju spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0