Tips från coachen.

Fått lite tips från en väldigt god och klok vän om hur jag ska vända på de här tråkiga och negativa. Så nu ska jag testa. Det hela går ut på att man ska innan man går och lägger sig komma på tre positiva saker att skriva ner. Började i går med att tänka på tre positiva saker och det kändes bra.

Tror till och med att det kan ha hjälpt lite redan eftersom något positivt faktiskt hänt idag. Och humöret har bara blivit bättre under dagen. Tur jag förutom min kloka vän har en underbar mamma som alltid stöttar. Men jag ska fortsätter med att komma på tre positiva saker varje kväll för att kunna sova bättre och få ett mer positivt sinne. Så jag ska kämpa vidare.

Man kan väl säga att jag hade lite måndags ångest. Alltid svårt efter en helg hemma att åka tillbaka. Speciellt i röran men det kommer förhoppningsvis ändra sig snart.


Kommentarer
Postat av: pappa

Mest fantastisk Pappa

2013-08-24 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0