Sambos

I helgen kom jag på en underbar sak! Jag kom på att innan årsskiftet kan det vara så jag och Jesper faktiskt bor ihop. Att det finns en chans att vi bor ihop så snart gör mig helt pirrig. Det är något jag längtar så fruktansvärt mycket efter och har gjort väldigt länge. Och nu finns faktiskt möjligheten inom snar tid. Det är verkligen inte säkert och inte en jätte stor chans men definitivt den största chansen hitintills. Så jag är väldigt nöjd och väldigt lycklig! Bara av att tänka på och att det kan hända så snart får mig att le och bli helt varm inom bords.

Han är verkligen den människa jag alltid vill ha nära och att få bo ihop hade varit något helt sjukt. Tänk att få ha en vardag ihop. Att sova i samma säng varje natt, att få äta frukost och middag ihop och att bara kunna slappa. Men att vi kan säga välkommen hem till oss känns så himla overkligt. Det har känts så himla långt borta och gör fortfarande. Jag kan inte ens förstå att detta verkligen kan hända och inte bara är en dröm.

Den dagen han flyttar in i min lägenhet eller vi flyttar till något tillsammans, den dagen kommer jag vara helt lycklig! Jag kommer vara i extas! Herre Gud vad jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0