Nu vänder vi på livet.

Jaha nu ska jag vända upp och ner är livet igen. Fem veckor semester är slut och åter tillbaka till jobb. Fem veckor hemma har gjort att jag vant mig vid mamma och pappa och Jesper och att få vara där jag trivs som bäst. I fem veckor har allting varit precis som vanligt. Precis som det varit varenda sommar. Legat på stranden varje dag och bara varit. Njutit av fantastiskt väder och att kunna vara ute hela tiden.

Men jag har vant mig mest av att vara hemma. Hemma hos mamma och pappa. Träffat dem varje dag. Hunnit umgås och snacka precis som vanligt.
Och att vara hemma innebär även att jag kunnat träffa Jesper nästan varje dag. Vilken lyx. En lyx som jag nu vant mig vid och inte vill välja bort. Jag har varit helt lycklig. Haft de tre människor jag älskar mest runt mig hela tiden.

Men nu åker jag till Skövde byter ut allt och vänder på hela. Så för att få två veckor att gå ultra fort tänker jag fokusera 110% på lägenhetsletande, jobb och träning. Då kommer jag strax vara hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0