Man kan inte bara ångra sig!

Blir så arg och ledsen när man tror man känner någon och är deras vän och så bara vänder det en dag. Helt utan anledning så pratar vi inte mer. En dag har han/hon bara bestämt sig för att jag inte är intressant längre. Då är det någon annan bättre som gäller.

Varför? Varför kan inte man fortsätta vara vänner? Är jag helt dum i huvudet och inte fattar! Kanske inte fattar att jag är ingen att ha som kompis. Men jag hoppas verkligen att det inte är så och att den som varit min vän fucka upp det själv, för någon sämre anledning.

Men hur ska man göra? Jag vill ju inte förlora min vän men jag märker att jag håller på att förlora vännen. Det är väl det då man ska säga ifrån? Det får vi prata om i nästa inlägg..

Oavsett blir jag fruktansvärt ledsen! Så om du vill såra mig riktigt hårt och få mig att känna mig som en riktigt dålig vän/människa gör du precis rätt. För att behandla mig som luft och låtsas som vi aldrig varit vänner är nog det värsta du kan göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0