Jespers äventyr.

Nu har Jespers äventyr börjat, nu är det hans tur att göra tre månaders GMU. Full fart i tre månader allt fokus på en sak. Nu har vi ombytta roller, nu är det jag som har tid och Jesper inte. Spännande hur jag ska klara det. Jag är inte alls lika förstående som Jesper, jag vill ha det på mitt sätt och så är det. Jesper är mycket bättre på allt sånt där.

Jag förstår ju så klart varför han inte har tid och allt det där, har ju varit precis i samma situation innan fast tvärtom. Men blir ju ändå ensamt utan honom oavsett blir jag super glad när han smsar eller kan ringa. Längtar redan till nästa gång.

Det är så kul att höra vad han har gjort hela dagen, hur han har mått och vad han tänker på. Jag lyssnar med 100% fokus när han pratar och läser med 100% fokus när han skriver. Jag tycker det är så roligt att höra.

Och måste ju säga att set fortfarande pirrar i magen av att tänka att det kanske är så att vi bor i hop inom snar framtid.

Du är mitt allt hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0