Hemlängtan

Att bo 40mil ifrån hemma är inte alltid så kul. Just idag är hemlängtan stor. Vissa dagar mår man inte lika bra som andra och idag var en sån dag. Då är det så skönt när man har sina vänner runt om sig som vet precis hur man är och man kan bara va. Men när de inte är i närheten blir livet lite svårare och då blir man lite extra ledsen. Speciellt nu för då kommer man på att man bor 40mil för långt norr ut och egentligen borde vara hemma så man kunde vara sig själv. Inte för att jag inte kan vara mig själv här men inte på det sättet som när jag är med mina finaste vänner som bara av att titta på mig vet exakt hur jag känner. Jag vill utan att behöva förklara att folk ska förstå vad jag känner. Det är på sånna här dagar man saknar sina vänner och hemma. Då kommer längtan till när allt ska bli som vanligt men samtidigt är detta det normala just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är bara ett samtal bort.....

2012-11-19 @ 10:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0