Dum o ful

Ibland tycker jag inte om mig själv. Ibland är jag så jävla dum, ful, korkad, sur och knäpp. Ibland borde jag få ett ordentligt slag mot huvudet så jag kan börja vingla åt rätt håll. Ibland förstår jag inte hur min hjärna tänker eller hur mitt hjärta känner och det gör mig så jävla förvirrad. Och när jag blir förvirrad blir jag illa till mods och ledsen för det är inte min grej att vara förvirrad och inte känna av hur jag själv känner och tänker. Då kan jag bli så jävla förbannad på mig själv för att jag fokuserar på fel saker och lägger tid och ork på något så onödigt. Men ändå står jag där lika dum och ful och tror att jag är på rätt plats med rätt människor vid rätt tidpunkt. Men just ju vet jag inte vad som är upp och ner på världen och är mer förvirrad än vanligt över mitt liv. Men denna perioden kommer oxå gå över och det är väl tur.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen kan vara på topp alltid. det löser sig alltid.

2012-11-19 @ 10:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0