100%

Du är min bästa vän.
För dig kan jag berätta allt.
För dig skäms jag aldrig.
För dig behöver jag inte dölja något.
För dig är jag något värdefullt.
För dig finns det inga hemligheter.
Du är min bästa vän.

Du är min bästa vän.
Du får mig att skratta då jag egentligen inte ens vill le.
Du ser rakt igenom mig.
Du kan trösta mig som ingen annan.
Du är den som alltid finns där.
Du lyssnar på mig fast jag inte har något vettigt att säga.
Du får mig alltid att känna mig trygg.
Du har något ingen annan har.
Du är min bästa vän.

Du är min bästa vän.
Jag älskar dig!
Du är min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: J

Jag älskar dig med hjärtat! <3

2012-12-01 @ 01:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0